22 Nisan 2012 Pazar

Domatesli Biberli Pide


   Yine kahvaltı için yaptığım çok pratik ve lezzetli bir tarif.

Malzemeler

Hamur için:
  • 3 su bardağı un
  • 2 çay kaşığı toz maya
  • 1 çay kaşığı tuz
  • ılık su
İç malzeme:
  • 4 domates
  • 4 biber
  • kaşar peyniri
  • kekik
  • tuz
  • sıvıyağ
Hazırlanışı:
  • Hamur için  un, toz maya ve tuzumuzu karıştırıp, ılık suyu azar azar ilave ederek hamurumuzu hazırlayalım. İç malzemeyi hazırlayana kadar dinlenmeye bırakalım.
  • Domates ve biberi küçük küçük doğrayalım. Üstüne sıvıyağ, tuz, kekik ve kaşar peynirinin yarısını rendeleyerek ekleyelim.
  • Hamuru 3e bölüp oklava ile oval pide şeklinde açalım. Kenarlarını kıvıralım.
  • Domatesli harcımızı pide hamurlarının üstlerine eşit şekilde dağıtalım.
  • Önceden ısıtılmış fırında koyalım. Pişmeye yakın çıkarıp kalan kaşar rendesini üstüne serpelim 5 dk daha fırında tutup sıcak servis edelim.

8 yorum:

  1. Canim eline saglik olsun harika olmus bunlarşşCok istah acici..
    Su an olsa kac tane yerim bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ayy Nihal bir açım bir açım, olsa ne yerdim şimdi. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Gece gezmesine ciktim canim pideleri kokusuna geldim ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık....
    hem pide hemde iğne oyası çiçek çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. Sabah ;Sabah böyle bir pide görmek çok acıktırdı beni
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım:) ziyaretini iadeye geldim...
    Amanın bu ne şirin bu ne hamarat bir blog yayvum sen bide anne kapısında yemek yapmış olsaydınnnn ayyy düşünemiyorum:)))
    Ellerine emeğine sağlık seni izlemeye aldım.
    İğne ayasıda harika:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. denemek istiyorum :D :D çok süper görünüyor

    YanıtlaSil